lördag 7 juni 2014

Åska och film

Hade inget nät på datorn nu så det får bli en liten mobilblogg istället. 

Ikväll har det åskat! Jag var själv när det var som värst. Det var kallt, mörkt och rädslan kramade om mitt hjärta och sinne. Det enda jag kunde höra var dundrandet utanför och mina tunga andetag. HAHA jag skojar bara. Skämt åsido: Emelie och Amanda kom lite halvspontant hit för att kolla på film. Tyvärr var vi rädda att blixten skulle slå ner i tv:n så vi fick stänga av. Istället blev det tända ljus, popcorn, prat och frågesportspel i uterummet. Mysigt! 

Under dagen var Emelie också här en liten stund, men vi gjorde inte så mycket då. Innan hon kom chillade jag i min ensamhet, med kyckling och bbq-sås framför Mean girls och She's the man. Ganska typiskt mig och förövrigt helt underbara filmer. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar