tisdag 3 juni 2014

Brum brum

Tja! Nu sitter jag på bussen påväg hem. Börjar bli lite hungrig nu, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att min mat idag har bestått av en liten fralla. (Runt halv åtta) Haha. 

Idag har jag varit ledig från skolan. Behövde ta ledigt för jag skulle köra upp inför moppekortet. Det gick bra! Blev godkänd, hade tur med vädret dessutom. Det började regna när jag skulle åka därifrån. Mycket bra timing! Nu har jag bara teoriprovet kvar, men har ju inte fyllt år än så jag måste vänta med att göra det tyvärr. Segt! När jag var klar på körskolan åkte jag in till stan och letade avslutningskläder. Hittade dock ingenting så det känns lite som jag slösade bort den tiden. Aja, det blir så ibland! 

Nu ska jag hur som helst hem, kolla på en film och fira att uppkörningen gick bra med nybakade bullar! Pappa har bakat. Underbart!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar