tisdag 10 juni 2014

Gassande sol och äckligheter

Hej! Har övat sång hela dagen i skolan. Vi gick till kyrkan och repade och så. Hann dock med en lektion på eftermiddagen, (då jag lika gärna kunnat gå hem) slöjd. Detta hemska ämne har plågat mig så länge nu. Blev klar med den äckliga jävla äckelklänningen idag, den har tagit mig ett helt jävla år att göra. Fyfan. Får jag inte bra betyg för det här nu blir jag galen.
När jag kom hem var det 28 grader ute så jag gjorde det varje person vid sina sinnes fulla bruk skulle göra: Satte mig vid datorn med persiennerna nedrullade. Åhja. 
Är jättetrött nu igen. Börjar misstänka att solen är källan till denna nya form av halvdödhet. Kan det vara så kanske? Konstant värmeslag/solsting? Hmmm... Ska hur som helst till Gustav nu. Jag väntar på att min skjuts ska bli klar med sitt fabulösa och långvariga shoppande på Ica supermarket bara. Möööh.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar