tisdag 3 juni 2014

Hatiska brev

JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG. Jag gjorde en header lite snabbt eftersom den gamla såg ut som skit. Den nya var lite mindre äcklig men efter att jag laddat upp den såg den annorlunda ut. Då hade bloggerfanskapet ändrat bilden så bakgrunden blev helt jävla BEIGE och bilden blev grynig as fuck. Färgerna fuckade också upp sig. Nu är jag alltså mindre lycklig. Funderar på att göra som förr och skriva ett svinargt klagobrev till Google/Blogger, bara för att. 

Haha, förutom headerkatastrofen händer det inte så mycket ikväll. Funderar lite på hur jag ska göra imorgon och så bara. Kommer typ behöva gå upp sex på morgonen för att gå ut och vandra i Skatås med klassen. Fan vad kul. Har förresten (på tal om skola osv) fått reda på lite betyg nu. Såg dem precis. Jag kan säga såhär: Det gjorde hela den här hemska situationen värre. Hatet växer sig stort.

Hejdå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar