måndag 9 juni 2014

Kör och blommor

Hej på er! Skoldagen idag var riktigt chill för min del. Hade inga lektioner för jag var på körövning inför avslutningen. Det kommer vara övning imorgon också men tror det blir kortare då. 

Solfrossa - som alltid
Emelie fyller år idag så jag gav henne en väldigt fabulös, rosa plastblomma imorse innan jag sprang ner till musiksalen. Hon blev lycklig. Bra bra bra! Haha. 

Efter skolan (som btw slutade tidigare idag) gick jag hem och lade mig på balkongen där jag sedan smälte bort och aldrig fick liv igen. På eftermiddagen tittade jag på det första avsnittet av en dokumentär typ haha. Sen tittade jag på Amanda och deras match (fotboll) med Ellen, Emelie, Ebba och Victoria som också var där en stund. Trevligt!
Nu ska jag sova, är hur trött som helst. Har varit det det senaste men jag tror bara att det beror på att man börjar slappna av efter skolåret som varit. Det är ju trots allt avslutning på fredag. Ska bli otroligt skönt med lov, men jag är tyvärr lite orolig och nervös inför att få betygen. Det verkar som att de kommer bli hemskickade på posten istället för att vi ska få dem i handen. (Sist blev de jättesena och kom typ i Juli) Skolan älskar att dra ut på lidandet förstår ni.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar