måndag 2 juni 2014

Pluggdate

Hej! Nu sitter jag och skriver med lite folk, ska snart leta upp en bra buss till imorgon och sedan sova. Ska upp tidigt för att åka in till stan. Usch. Om allt går bra och blir som planerat kommer jag vara klar med det jag ska göra någon gång på förmiddagen. Sen funderar jag på att dra in till centrum och leta avslutningskläder. Men får se hur jag känner imorgon. Det kan hända att jag vid den tiden är jättebesviken och/eller trött.


Idag har jag varit med Emelie. Vi skulle egentligen plugga (moppegrejer) men det blev inte så mycket med det. Snackade och åt vindruvor och drack mjölk istället typ. Haha. Man kan inte förvänta sig så mycket annat när man planerar pluggdate med Emelie... På tal om plugg hade vi provet och redovisningen idag, det gick väl sådär/okej på båda. Inget speciellt åt något håll direkt. Det känns hur som helst skönt att ha det gjort och slippa tänka mer på det nu!




Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar