söndag 1 juni 2014

Quick!

Hej hej! Igår var jag på examensfest hos min moster som nu mera är färdigutbildad sjuksköterska. Kom dit runt sex och åkte vid tolvtiden tror jag. Vi grillade, eldade, sjung och umgicks. Mycket trevligt! Det var släktingar som var där, kommer träffa samma gäng igen om två veckor när jag fyller år. Wiiieee! 

Idag har jag en ganska lång stund suttit och sorterat bilder. Djävulskt tråkigt men ytterst nödvändigt. Ska snart gå upp äta och plugga. Vi ska ha spanskaprov-isch imorgon nämligen. Också mindre kul. Tror tyvärr dagen kommer bestå till stor del av plugg. För att trösta sig kan man nu i alla fall tänka på att det (om man räknar med den här dagen) bara är 13 dagar kvar till avslutningen och 14 till min födelsedag. Gött! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar