onsdag 18 juni 2014

Shorts och Djungelvrål

Nu sitter jag på bussen och är påväg hem, alternativt till Gustav. Vinkade precis av Hannes (som hade lite ärenden att göra) efter en härlig och varm dag i stan. Vi har snackat massor, ätit fettig mat och bara strosat runt. Jättemysigt och trevligt! Vi avslutade dagen med en snabb tripp till 4Gott där jag i vanlig ordning köpte Djungelvrål till Gustav, haha. Ska nog träffa honom sen, antingen nu direkt eller senare ikväll. Det var allt för längesen sist, tyvärr. 


Som jag skrev förut har jag äntligen fått tag i ett par höga shorts. SÅ JÄVLA SKÖNT!!! Jag är inte så insatt i jeans/shortsmode osv så jag har ingen aning om vad det var för modell på dem. Vet bara att den otroligt trevliga tjejen som jobbade inne på Levi's tipsade om dem, klippte av dem (det var jeans innan) och sålde dem till mig med 300 kr rabatt. Vet att Amanda har ett par liknande, hoppas verkligen inte det är samma. Jag vet ju själv hur störande det är om någon annan köper ett likadant plagg som man sparat ihop till eller letat ihjäl sig efter liksom. Om det nu skulle vara så olyckligt så är det dock inte så mycket att göra åt, men jag håller tummarna! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar