onsdag 4 juni 2014

Skogen

Hej, jag kom precis hem och nu ska jag fan gå och lägga mig. Håller på att dö. Imorse fungerade inte snoozen på mitt alarm, så jag fick skynda mig jättemycket för att hinna med bussen. Hann varken äta frukost, dricka kaffe eller fixa matsäck. Sprang dessutom på bussen med genomblött hår. Usch! 
Vandringen i sig var om möjligt värre än morgonen. Vi skulle gå ca 8 km men det slutade med en sträcka på ungefär en och en och en halv mil. (Pga att vår lärare ledde oss fel och att de andra i klassen ville ta fikapauser hela tiden) 

Efter den horribla skogsvandringen åkte jag direkt till Liseberg och mötte upp Joel, Axel, Arvid och Gustav. Vi åkte lite grejer (bland annat Farfars bilar och Sagoslottet som passar en stackars tjej med fobi för dockor väldigt bra...) och spelade på hjul typ. Jag spelade totalt för fem kronor och vann en stjärnvinst. Haha underbart! Åkte btw Helix (den nya bergochdalbanan), tyckte inte om den faktiskt, men jaja. 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar