fredag 13 juni 2014

Sommarlov

Nu har det efter ett slitsamt skolår fullt med stress, drama, plugg och kompisar blivit dags för sommarlov. Sjöng ju i kören på avslutningen idag så jag var med på båda avslutningarna. (Den första var 08.20 och den andra 09.20 tror jag) Sjöng ett solo och spelade gitarr också, körde Dear Mr. President. En låt jag känner väldigt starkt för. Det gick bra faktiskt, att jag hade en relativt ouppsjungen morgonröst var inget som kom som en chock och inget man kunnat göra något åt ändå haha. Lyckades slå i gitarren i micken så ett ackord blev fel, men det är ändå bättre att man spelar fel själv än att någon annan gör det när man sjunger tycker jag. Tyckte det var väldigt skönt att kompa mig själv, för då hängde allt på mig, blev det fel var det mitt fel och blev det bra var det min förtjänst liksom. Nu ska jag sluta analysera det här.
Lite bilder från idag (snodde Snapchatbilden från Hampus haha)

När jag kom hem satt jag på min lilla balkong som är gömd bakom ett träd och sjöng och spelade lite till. Sen kom farmor, pappa och Leyah (min syster) hem från Leyahs avslutning och då åt vi glass, jordgubbar och lite så. Mysigt! I eftermiddag (tror det är klockan fem) ska jag tillsammans med tjejerna (tror jag) gå ner till hamnen och kolla på niornas kortege. Har flera kompisar som slutar nian nu, så det ska bli roligt att se alla helt uppklädda och tjusiga. Haha. De flesta brukar verkligen gå in för det så det är väldigt kul att se. 

Ikväll ska jag till John som fyller 18 tillsammans med killarna. Vi ska bara vara där och fira honom lite och kolla på film tror jag, men det blir nog roligt. En bra start på lovet!

Har btw redan fått hem mina betyg, skönt att kunna släppa stressen inför dem nu.
Puss! ♥    

1 kommentar:

  1. Du var så sjukt duktig och älskade hur du bara skratta bort det yttert lilla misstaget (9:20 "passet")! Cred till dig asså!

    SvaraRadera