måndag 28 juli 2014

2 days

Söndag: Det har varit en bra dag idag. Hade ställt klockan på halv men mamma väckte mig innan dess, somnade dock om, snoozade och vaknade inte förrän mamma kom in och skrek på mig vid halv tre. Haha, då var det färdigsovit och en timme senare mötte jag upp Axel N, Gustav, Andreas och Joel. De badade lite och sen åkte vi och åt pizza och lite så. Var med dem på kvällen också, hos Gustav, och då kom några fler dit också. Trevligt. När jag kom hem åt jag grillmat framför en film med en het huvudperson och fixade med twitter. 

Lördag: Igår var jag på 60årskalas hos morfar tillsammans med släkten. Vi åt gott och pratade typ. Vanligt kalas liksom, haha. När jag kom hem hade jag extremt tråkigt så jag efterlyste en skype-vän. Då föreslog Axel N att vi skulle försöka hitta varandra på chatroulette, vilket vi sedan gjorde. Haha, det väckte minnen från förra sommaren. 

När Axels dator dog hittade jag en annan kille att skriva med där. Han hette Hampus, var söt och sa att jag kunde få komma hem till honom och titta på hans hundvalpar någon dag. SKÄMT ÅSIDO: Vi snackade om allt och ingenting (mest om hattar) i typ 3-4 timmar (vilket är fett ovanligt på den sidan) och sedan gick jag och lade mig.   

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar