måndag 14 juli 2014

Bokat date

Hej! Nu ska jag plocka undan lite här och sedan fortsätta snapa och titta på svenska B-program. Har varit med Emelie idag, snackat lite, sett på film och lite så. Någon gång på kvällen tog vi hennes moppe på en sväng förbi henne, hon skulle hämta lite grejer där. Efter det var vi här en stund till då vi bland annat bokade biobiljetter inför morgondagen. Jag var lite sugen på bio så vi bokade date med Ebba och Amanda. Trevligt!
Hittade denna spindel i handfatet när jag tvättade ansiktet imorse.

Efter Emelie gick tittade jag på det som var kvar av VM-finalen och blev nöjd med att Tyskland vann. Efter det har jag bara fixat bilder: Några från holmarna och en omslagsbild till min nystartade (hemliga) Facebookgrupp. Haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar