måndag 7 juli 2014

Detta köpte jag idag!

 Hej på er! Jag gick aldrig till Marcus (som jag kanske skulle träffa) förut, orkade helt enkelt inte. Gick upp vid halv nio imorse och lade mig inte många timmar innan det. Sedan jag kom hem har jag mest tagit det lugnt och lyssnat på musik, behövde det kände jag. Ullaredtrippen var sådär, blev lite besviken på utbudet inne på Gekås. Det jag ville ha tag i var en gossig hoodie, filmen Mean girls på Blu-ray och eventuellt ett par byxor. (Emelie ville även att jag skulle köpa nötter till henne) Hittade ingenting av det.
Fick i alla fall med mig lite saker hem:

Fula trosor. - Köpte av misstag fula trosor sist jag var på Gekås, de visade sig dock vara väldigt bekväma och funka sjukt bra under tighta jeans. Var bara tvungen att investera i två par till! 
Capri-Sonne - Köpte inte Djungelvrål den här gången, men ett 10-pack Capri-Sonne fick jag ändå med mig hem. (De är inte till mig.)
• Parfym - Så äckligt billig att jag är osäker på om jag kommer våga använda den.
• Tröja - Mjuk, gossig och liksom mina sängkläder underbart Barbie-rosa 
• Armband - Gulligt med gnistrande stenar
 • Silverfärgat halsband
• Cream wash (x2) 
• Lösögonfransar

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar