måndag 7 juli 2014

En bra söndag!

Den här söndagen har till skillnad från många andra varit bra. Jag åkte lite halvspontant in till stan med Gustav och Andreas imorse, kollade i lite mysiga affärer, åt, köpte kaffe och godis och drog sedan hem till Gustav. Där gjorde vi lite allt möjligt, tittade bland annat på hans nya rum (och hus) och åt pizza vid hans stuga vid vattnet. Det var en väldigt mysig och trevlig dag och kväll helt enkelt!

Nu sitter jag och lyssnar på ett underbart album, ett av mina nya favoriter. Ska dock lägga fram lite nödvändigheter och gå och lägga mig snart, eftersom jag ska till Ullared imorgon. Ska dit med mamma, Leyah och Leyahs kompis, vilket känns sådär (eftersom jag kommer vara relativt ensam), men vi får väl se hur det blir.

Puss! ♥  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar