lördag 26 juli 2014

Färger

Hej på er! Kvällen har varit fram och tillbaka. Har spenderat den med Emelie som jag förövrigt snackat med i telefon i ca 2h precis. Haha, tänk att man kan ha så mycket att säga. Vi började med att titta på en skräckklassiker, The grudge. Sen tog vi mopparna ner till en liten "pir" där vi satte oss och pratade och åt glass. Mysigt! 
När vi var klara där åkte vi runt lite. Tänkte egentligen träffa en halvt om halvt gemensam kompis men vi orkade inte, så det blev inte så. När Emelie hade åkt hem snackade jag lite med en trevlig pojke , vilket gjorde mig glad, men när han lämnade mig åt mitt öde fick det bli Instagram och Emelie igen. ;)
Imorgon ska jag på kalas till min morfar som fyller 60. (tror jag) Annars har jag inget planerat så vi får väl se vad som händer! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar