onsdag 2 juli 2014

Film och snygga byxor

Hello! Ligger i sängen framför How I met your mother och snapar nu. Var tvungen att komma hem tidigt idag av lite olika anledningar, segt men skit samma haha. Har varit hos William (L) hela kvällen och kollar på film och tjötat lite. Mys. Filmerna vi såg (och som jag inte minns namnet på  i vanlig ordning) var ganska dåliga, men det spelar inte så stor roll om man ser dem ihop med någon tycker jag! 

Imorgon ska jag nog ta en sväng in till stan och leta efter ett par byxor jag funderar på att köpa. På kvällen ska jag eventuellt träffa Axel N. Det blir nog en bra dag det där! 

Btw: Vet inte om jag skrev det då, men jag hämtade ut mitt körkort igår. Underbart! Nu ska jag bara köpa en ny hjälm, min är grön nämligen. Gosh...

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar