torsdag 17 juli 2014

Kritisk till känslor

Jag var på dåligt humör pga kärlek, arg, svartsjuk och besviken. Sedan insåg jag att det vore överskattat att bry sig alls i denna situation. Jag citerar min favoritfilm: "You may think you like someone, but you could be wrong." Det är nog så, så (förlåt för all engelska) this guy can fuck off. 

Ikväll har jag varit med Gustav, mitt lilla lamm. Tog moppen dit, då den kom hem från servicen idag. Det känns lite ovant att använda den (suger på att backa etc), men jag hoppas att jag vänjer mig vid allt snart. Övning ger färdighet, repetition ger rutin. 

Imorgon/idag kväll (runt nio) ska jag till Gustav som fyller år. De flesta killarna ska dit, så det blir nog kul tror jag. Dagen innan det kommer förmodligen bestå av presentinslagning och Billys fantastiska micropizza. Underbart! Nu ska jag återgå till peppfilmen jag laddar upp mitt ego och min bitchighet med denna kväll, Mean girls. Förvånade?

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar