tisdag 15 juli 2014

Pantalones

Som jag skrev förut fick jag hem mina Be fun - byxor idag. Är väldigt nöjd för de var otroligt bekväma och rätt balla. Hade tänkt mig att de skulle vara i ett annat material och gillade inte detta jättemycket först, men det såg ut och kändes bättre på. Har haft på mig byxorna ihop med kilklackar, ett halsband och ett svart linne med några små detaljer på idag. Då (ihop med klackarna på 10-12 cm) var byxorna i perfekt längd, annars var de lite längre än önskat, men det one size så vad ska man göra liksom? Haha.
Det är lite synd när det gäller de här byxorna, för det har redan blivit lite av en "fjortisgrej". Hatar när det blir så men det gör inget i detta fallet för jag tänker ha byxorna ändå. Hoho, busigt va?

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar