onsdag 9 juli 2014

Shopping

Hej! Nu är jag sen ungefär en timme sedan tillbaka i mitt relativt svala hus. Fick tag i allt jag behövde idag, trots värmen. Killen i kassan i hjälmaffären fnissade åt mig när jag frågade var speglarna fanns, tyckte väl jag var fåfäng förmodligen. Men det är jag ju, så skit samma haha. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, funderar på att bada. Får egentligen inte det förrän nästa månad pga piercingen, men har köpt lite vattentäta plåster så jag ska bada ändå, med dem på. Haha, visst är jag busig?

Detta har jag beställt men inte berättat om. Eftersom jag inte fick tag i byxorna i någon butik (för att testa, då det är onesize) chansade jag och beställde ett par. Ville egentligen ha en annan färg (olika blå nyanser typ) men de var slutsålda och jag tyckte de här var lite fräcka, så de fick det bli! Lite risky att ha på sig något som sticker ut så mycket, men det är kul att få sticka ut lite tycker jag. Minst sagt. Boken handlar om Amy Winehouse och är skriven av hennes pappa. Tycker hon är/var grym så et ska bli intressant att läsa den!


 Här ovan är en snabb bild på min nya hjälm och ramarna som jag köpte idag. Det är så roligt att betala kontant, cashflow liksom. Haha, har dock spenderat allt jag äger nu i princip. ...Eller investerat rättare sagt. I ramarna ska jag sätta Lp-skivor och sen ska jag slänga upp dem på väggen över sängen, där jag först tänkte ha en inramad poster. Tror det kan bli riktigt coolt faktiskt! Ramarna är förresten silvriga, ser väldigt gråa ut på bilden bara. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar