onsdag 30 juli 2014

Tisdag


Funderar helt seriöst på att lägg mig snart och gå upp astidigt imorgon. Sitter ändå bara och lyssnar på sommarpop med mobilen i handen. Dagen har varit bra. Den började med att jag och Emelie drog ut till något vackert berg och solade, käkade gifflar och diskuterade tatueringar mm en stund. Mycket trevligt. 
Lite senare mötte jag och Emelie upp Ebba och gick till Ica där vi köpte lite gott, mötte upp Amanda och sprang in i Alexandra, Kristoffer och Andreas, som hade exakt samma planer som oss för kvällen. De anslötsig och vi gick ut i bergen, åt lite gott och pratade. 

Runt elva gick jag hem och vände lite snabbt. Sen åkte jag hem till en tjej som heter Felicia och var där med massa härligt folk en liten stund innan jag drog hem. Väldigt kul att träffa dem tycker jag!    

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar