onsdag 2 juli 2014

Tröstshopping

Hej på er! Sitter för tillfället på en buss med underbar AC. Har varit i stan all by myself idag och letat efter lite grejer. Hittade inget av det jag ville ha och inget liknande som dög. Då blev jag lite ledsen så jag gick till DO och tröstshoppade en blus. Haha typiskt mig att alltid vilja ha med sig något hem. Jag börjar undra om jag håller på att utveckla ett beroende...

När jag var klar i stan efter ca 6 timmars strosande köpte jag med mig lite mat och sen drog jag. Nu ska jag kanske träffa en kompis om han kan, om inte åker jag hem. Ikväll ska jag nog vara med Axel N en stund, men måste hem tidigt för jag och min för tillfället arbetande far (som alltså inte fått semester än) är ensamma hemma. Och han måste ju upp tidigt och där med lägga sig tidigt liksom. Lite segt men det är bara att bita ihop. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar