söndag 6 juli 2014

Whitegirl-awesome

Hiii you guys! Jag slog precis på min mest steriotypa white-girl-amerikanska och började med min amerikanska bekanta tala om huruvida Obama ser vänlig och fabulös ut eller ej. En intressant konversation, särskilt med tanke på hur dåligt jag stavar på engelska. (Då vi diskuterar detta på Kik) Haha, det är sjukt hur mycket basics jag tappat sedan mellanstadiet. 
Som jag skrev imorse var jag besviken och så vidare. Det var lite trist och resulterade i att jag satt hemma framför Bones hela dagen, spelade lite gitarr och kladdade med aquarell. På kvällen gjorde pappa hemmalagad pizza och livet blev bättre. Haha. Drog hem till Gustav och var med honom och Andreas en liten stund, innan jag motvilligt åkte hem och kollade fotbollsstraffar på TV. 

Imorgon ska jag träffa dem igen (på dagen) och jag måste gå upp svintidigt (typ 10, AAAAH) för vi ska till stan typ. Det blir nog trevligt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar