måndag 18 augusti 2014

Abstinens and a billion dollars

Jag är väldigt trött men glad ändå. Har haft två bra dagar. Igår vid sextiden åkte jag till Gustav, pressade med stor möda ner halva min garderob och ett rör pringles i moppen. Allt var platt när jag kom fram.

På kvällen var det tänkt att vi (jag, Gustav och Andreas E) skulle titta på två filmer. Tyvärr strulade den ena filmen (som vi var mest taggade för, såklart) så vi fick nöja oss med den andra. Den var dock fett rolig så det var inget att klaga över. Filmen vi såg heter Tim and Eric's Billion Dollar Movie och jag skulle beskriva den som "väldigt speciell". Tror inte att många skulle tycka att den var bra eftersom den är väldigt konstig på många sätt. Den är typ så dåligt gjord/konstig/random/sjuk att den blir hysteriskt rolig enligt mitt tycke, precis som alla andra liknande grejer jag sett. Men det är som sagt inte humor för alla, eller ens många för den delen. 
Andreas gick hem på kvällen någon gång och vi andra chillade några timmar. Lade oss vid fem eller nåt skulle jag tippa på. Idag har vi också bara chillat, väldigt skönt med tanke på vilken jävla kaffeabstinens jag haft. Dagen var (trots att jag somnade mitt i ett samtal i princip) väldigt go fram tills jag vid sjutiden åkte hem i ösregn. Resten av kvällen har jag spenderat med mor, far, pizza, kaffe och inspelade tv-program. Gött. 

Puss!  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar