söndag 10 augusti 2014

Bakning och flugor

Hello! Nu sitter jag och lyssnar på olika creepy pasta-sammanfattningar och skriver med folk. Emelie gick för ett par timmar sedan, hon sov här inatt. Efter att igår eftermiddag yttrat orden "Jag har börjat lägga mig jättesent nu." med en oönskad sensuell stämma, somnade hon som en stock innan jag ens börjat tänka på att bädda och borsta tänderna. Innan det hade vi sett The cabin in the woods, som jag några minuter in i filmen kände igen och insåg att jag redan sett.  
Annan händelse från dagen
Jag låg vaken några timmar efter det, vilket jag ångrade grovt när Emelie väckte mig imorse. Har varit svintrött hela dagen haha. Idag har vi varit hos mig, bakat och gjort gourmetmat. Mycket trevligt. Vad som händer ikväll visar sig snart hoppas jag, har inte några konkreta planer för tillfället. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar