onsdag 13 augusti 2014

Blåst och blixtrar

När jag körde upp för moppekortet sa min lärare att det viktigaste när man körde moped var att alltid köra avslappnat. Jag tror aldrig han en superblåsig och iskall dag på västkusten kört moppe över en bro iklädd korta shorts. Jag kan säga såhär: Det gjorde jag idag och jag var verkligen inte avslappnad. Satan vad kallt det var. Det gör mig lite ledsen pga att jag inte vill börja klä mig i höstkläder än. Ni förstår. 

Ikväll har jag varit med Andreas (A), några andra trevliga pojkar tittade förbi också men det var inga långvariga besök. Vi satt ute bland blixtarna och pratade om livet typ, mysigt. Jag lyckades förövrigt halka 3 gånger (varav en jag ramlade och landade på röven vilket resulterade i gräsfläckar och psykisk terrorisering resten av kvällen.) under tiden jag var där. Jag är fantastiskt graciös. 

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar