måndag 18 augusti 2014

Det börjar dra ihop sig

Det är lika bra att skriva det nu, jag kommer ändå bli tvingad att berätta om det på tre olika språk och i bildform när jag kommer tillbaka. 

Jag fick nyss berättat för mig att jag börjar skolan på torsdag. Mitt hjärta stannade. Om jag ska vara ärligt är jag inte alls taggad men har ändå inte någon vidare ångest än. Eftersom jag redan kollat upp massor av saker inför nästa skolår känns det här bara onödigt, som en utfyllnad. Men trots det får man inte glömma att planerna för nästa år hänger helt på hur det går nu. Det känns inte bra, men det är en ju självklarhet och ingen överraskning om man säger så.
Midsommar (med Amanda och Emelie)

Jag tycker lovet har varit både bra och dåligt. Det har blivit många bra kvällar med kompisarna och jag har fått fina foton. Det jag inte gillar är faktumet att det känns som att lovet började på riktigt i mitten av juli någon gång. Innan dess blev det mest sömn och dag efter dag hemma. (med givna undantag) Jag gjorde inte mycket alls faktiskt. Det berodde mycket på att flera stycken av mina vänner och bekanta var iväg osv, but still. Den senare delen av lovet har varit jättebra, kommer särskilt minnas kalasen/tjejmiddagarna, kvällarna med killarna, dagarna på holmarna med Olivias båt, Snoop Dogg och att jag piercade mig tror jag. Det (och mycket mer såklart) har varit grymt!  
Alexandras kalas
Jag har tyvärr haft planer som inte blivit av i sommar: Det finns folk jag skulle vara med, aktiviteter jag dum som jag var prioriterade bort och grejer jag skulle köpa men inte hade råd med. Å andra sidan har jag lärt känna/kommit närmare bra människor och haft det bra i övrigt, vilket självklart är jätteroligt. Så jag ska inte klaga.
Glass med Emelie
Hoppas nu på en jättebra höst, snälla lärare, bra betyg, att jag finner kontanter som jag glömt att jag hade, ty min garderob är för tom. Förlåt om jag deppade ner er med detta (lite för tidiga) skolinlägg. Haha. 
Ha det bäst!

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar