söndag 24 augusti 2014

Filmkväll

Tjo! Kom nyss hem från Gustav. Eller jag åkte vid ett, så det är väl en stund sen ändå nu när jag tänker efter. Har varit där med några av killarna (Axlarna, Gustav, Joel (G), John, Carl, Andreas) och bara kollat på film och haft det allmänt gött. Åt så mycket chips att jag höll på att sprängas, sen åt jag lite mer chips och toppade med godis. Perfekt. Det har varit en riktigt bra kväll, kul att träffa alla! 
Eftersom mitt stadsbesök förut var väldigt misslyckat (pga att jag inte hittade något) ska jag åka in imorgon igen. Ska kolla om jag kan få tag i någon slags skolväska och en vanlig, tight, vit t-shirt. Det var tydligen för mycket att begära att få finna idag. Eftersom jag gick upp så fett tidigt idag vill jag sova ut någorlunda imorn, tar två-bussen men lär vara som en levande död ändå.  

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar