torsdag 14 augusti 2014

Daniel Adams Ray

Ikväll var jag på kulturkalaset en stund med Gustav, Arvid, Albin och Lucas och kollade på  Daniel Adams Ray. Han var jättebra tycker jag, publiken var dock lite småtråkig. Det regnade jättemycket också. Vi stod vid Poseidon omgivna av paraplyer, regnkläder och genomsura sommarjackor. Men det finns en viss charm i sådant ändå. Enligt mig i alla fall. Anyway: Han körde i en timme ungefär tror jag. Jag har inte lyssnat på honom så mycket men tycker han är duktig och han verkade i övrigt väldigt ödmjuk, tacksam och allmänt härlig idag. Kul! 

När spelningen var klar åkte Lucas hem och Albin försvann iväg till någon annan kompis som var där. Vi andra drog och käkade och sen åkte vi hem. På bussen återförenades vi helt otippat med Albin, haha.

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar