fredag 22 augusti 2014

Kattunge

Hello! Nu ligger jag i sängen och skriver för långa sms. Dagen i skolan var som väntat ganska slapp, träffade de flesta och pratade om terminen typ. Fick pommac i fancy plastglas också. Några killar hade slått på stort och korkade upp en flaska i fritidsgården. Haha, härligt, bra initiativ!

På eftermiddagen var jag med Olivia och Emelie några timmar. Vi åt god mat, lekte med Olivias nya katt, tittade på läskiga videos, (där folk bytte ögonfärg) åt jordnötssmör och snackade. Åååh vilket gött snack vi hade! Riktigt skönt.
När Emelie skulle hem gick jag också. Skulle också hem egentligen men var helt skärrad efter ett obehagligt samtalsämne. -Så jag åkte hem till Gustav en halvtimme typ, eftersom jag redan lämnat Olivia. Haha. Lite onödigt, men det var på nivån då man är rädd för att vända sig om typ.
• • •
Imorgon blir det klasskamp. Ser inte fram emot detta överdrivet mycket, men man får bita ihop! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar