måndag 25 augusti 2014

Klädstress och fotografering

Hej hej! Nu sitter jag och dricker te i väntan på PH. Idag har det varit den första riktiga skoldagen och jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var rörig och schemat var inte särskilt bra, det lär dock ändras inom kort så det är bara att vänta och se hur det blir. 
Imorgon kanske jag ska vara med Carl på eftermiddagen. Slutar halv fyra så det beror lite på om jag hinner/orkar efter det. I skolan ska vi fotograferas och så. Var inte beredd på att det skulle bli så tidigt och fick klädångest så fort vi fick reda på datumet. Tror bara jag ska köra på T-shirt och jeans, enkelt och stilrent!

På tal om kläder: Hade på mig Wu-tang tröjan för första gången idag. 
Så jädra skön. Helt underbar att ha på sig till tights! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar