lördag 16 augusti 2014

Kulturkalaset

Hej! Jag är faktiskt ganska trött nu, vilket förmodligen beror på att jag (dum som jag var) fick en vän att ringa och väcka mig imorse. Spenderade förmiddagen hemma, började på ett nytt spel och lite så bara. Sedan, runt sex, åkte jag Andreas (E) och Gustav in till stan. Det var egentligen tänkt att jag skulle titta lite på de från praon som skulle uppträda på kulturkalaset, men vi käkade och sedan gick vi runt och snackade så tillslut var det ingen idé att gå dit typ. Lite synd, men så är det. 
Fick ett skrattanfall förut. Det tog aldrig slut. Skrattade i kanske 10 min.
Jag grät ut allt smink och folk tittade. Underbart.

Vi hade det iaf väldigt bra, satt och snackade i en hamn tills det började skymma och sedan gick vi och tittade på en kompis till Gustav som körde några låtar. Efter det åkte vi hem och jag vände i dörren. Mötte upp andra Andreas (A) och några till och var med dem en stund, umgicks bara. Trevligt trevligt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar