fredag 1 augusti 2014

Laddarjävel

Jag blir så sjukt irriterad nu. Min iphoneladdare är sönder IGEN. Själva pinnarna som man sätter i uttaget är lite skeva och har börjat spricka och det är även ett grovt glapp i sladden. Kul. Tycker det är en jävligt tråkig sak att lägga pengar på så jag ser inte direkt fram emot att kila iväg och köpa en ny imorgon.

På tal om morgondagen! Vi ska äta middag hos farfar och tydligen ska vi  innan det ta en snabb tripp till helvetet för att kolla efter en soffa. Ja, vi ska till Ikea och det gör mig givetvis (mer) deprimerad och ångestfylld redan nu, kvällen innan.
 Den enda bilden jag har åtkomst till atm

Idag har jag varit i stan. Åkte in själv först och sen kom Emelie in och sällskapade mig. Fick med mig ett par svarta, tighta byxor hem. De var inte så märkvärdiga men de kostade bara 50 spänn. Köpte en oversized Wu-tang tröja också, helt underbar. Ni skulle bara sett lyckan i mina ögon när jag såg den uppenbara sig i affärens ände. Det var ett väldigt vackert ögonblick!

På kvällen kom Emelie hit (efter att ha varit hos sig en stund) och vi åkte sedan hem till Amanda och var med henne och Ellen resten av kvällen. Vi gjorde inte så mycket, åt lite popcorn och skrattade ihjäl oss åt en asrolig kille vi hittade på nätet. Haha, det var en bra kväll helt enkelt. Tills min laddare gav upp dvs.  

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar