tisdag 19 augusti 2014

Regn och åska

Hej hej! Nu sitter jag som precis som 80% av Sveriges övriga hyfsat hjärntvättade ungdomar och slökolla på PH. Tittar även twitter flitigt eftersom en av tjejerna jag följer där lägger klockrena kommentarer till allting. 

Idag gick jag upp relativt tidigt, drack för svagt kaffe och åkte i ösregn och blåst hem till Andreas (A) på min lilla moped. Jag var genomblöt i flera timmar efteråt. Haha. Vi gjorde inte så mycket, umgicks och snackade lite bara. Sen skulle han ha träning och, så så jag drog hem i vad som skulle kunna liknas med en mild orkan.

Imorgon ska jag plocka undan här, rensa ipaden osv. Fixa inför skolan som börjar på torsdag. Hoppas att sista dagen (förutom dessa nödvändiga men tråkiga aktiviteter) blir jättebra!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar