tisdag 12 augusti 2014

Sadness

Jag måste göra något åt mitt nattliv. 
Jag sitter framför datorn, vill sova men ser på Marbles-videos. Hjälp mig. 

Idag gick jag (liksom igår) upp alldeles för tidigt pga att jag skulle hinna med en buss. Drog in till stan själv för att prova en T-shirtklänning jag tittat på. Hoppades djupt inom mig att den inte skulle se fantastisk ut på, så att jag kunde köpa något annat för pengarna. Jag märkte dock hur gärna jag ville ha den senare, när jag inte hittade den NÅGONSTANS. Åååh, sorgen var så stor. Drog hem till Joel ett par timmar för att försöka förtränga händelsen. 
Efter det åkte jag hem, åt lite snabbt, hälsade på några gäster/familjevänner som var hos oss och tog sedan moppen till Andreas. Där var jag med honom och Gustav. Viktor kom senare också. Vi gjorde lite filmgrejer och chillade typ. Trevligt trevligt. Synd att jag var så jävla trött bara, måste ha varit jätteäcklig att hänga med. Haha.

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar