söndag 31 augusti 2014

Trött som ett as

Efter otur med bussar osv förut, kom jag fram till kalaset. Vi fikade och pratade lite, sådär som man gör. Sen åkte jag med mamma hem. 
Nu på kvällen har jag varit med Kalle2, Bene och Isac. Det var trevligt men tyvärr lyckades jag förstöra mina favoritjeans genom att få röd målarfärg över hela röven på dem. Otroligt tragiskt faktiskt. Förutom det var kvällen bra. Vi satt i hamnen, frös lite smått och bara umgicks. Mys! 

Imorgon ska jag upp jättetidigt för vi ska fira min syster innan föräldrarna drar till sina jobb. Detta inträffar alltså den enda dagen i veckan jag har sovmorgon. Kul. Haha men det är så det är! 

Puss! ♥

3 kommentarer:

  1. hejsan mannen i mitt liv :) har startat en blogg igen ! kolla in den gärna :)

    SvaraRadera
  2. Bene är as söt och har Swag

    SvaraRadera
  3. Och även bättre moped förare än Natasha ..

    SvaraRadera