torsdag 7 augusti 2014

Wakeboard

Hejsan! Sitter jag nu och skriver med lite kompisar, har på en film också men den verkade inte bra så den gör lite bakgrundsljud bara. (medan jag sitter vid datorn och fixar foton) Haha. Min kväll har varit riktigt bra idag faktiskt. Först, runt nio, åkte jag, mamma och pappa ut och åkte lite wakeboard. Jag hade inte åkt på 5-6 år och vi märkte att jag hade blivit för stor för min bräda. Som tur var hade vi med oss en till och med den var det inga problem. 
När jag kom hem ringde Kalle, så jag duschade och fixade mig snabbt som fan. Sen drog jag dit och var med honom och de andra en stund. Det var väldigt mysigt faktiskt, vi gjorde en liten ful brasa och umgicks vid den. Var tvungen att dra hem ganska snart efter att jag kommit dit, men det var kul så länge det varade. :)

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar