måndag 1 september 2014

1:e September

Sååå idag gick jag upp typ halv sex och sjung för min syster som fyllde år, gav henne presenter och frukost på sängen och sådär. Hon fick en svart sweatshirt med vit text av mig. Rätt casual. Eftersom jag vid den tiden var 99% död och dessutom hade "sovmorgon" gick jag och la mig igen. Vaknade till vid tio och insåg att jag försovit mig eftersom alarmet inte ringt. (Började tio över tio) Det fanns inte mycket annat att göra än att skynda sig, var fett snabb så jag var i skolan 15-20 över. 

Skoldagen var relativt vanlig. När jag kom hem hade mamma köpt sushi så jag åt det och mådde prima. Lite senare, när pappa kom hem, kom farmor hit också. Då firade vi lite till med glass och så. Trevligt!

Nu ska jag snabbplugga på en grej jag missade i fredags och sedan sova tror jag. Får kolla igen alla avsnitt av serier jag missat imorgon. Haha ph och liknande är viktigt förstår ni. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar