torsdag 18 september 2014

Black coffee. Black suit.

Tjo! Sitter hemma och eldar upp mig och dricker kaffe till CREAM just nu. Sa snart städa ordentligt här, sen ska jag duscha och efter det ska jag hämta Benjamin. Vi ska vara här och kolla på film osv osv, chilla bara. 

Debatten gick som sagt var helt okej idag, hade dock önskat att man fick göra lite mer invändningar osv. Fanns inte riktigt tid till det. Tyvärr. Känner att debatt är lite min grej trots att jag mest improviserar och dricker vatten, haha. Representerar tyvärr inte ett parti som jag håller med särskilt mycket i vanliga fall, men det fanns inget annat val så skit samma. 

Imorgon blir det skola, mer debatt. På kvällen kanske jag ska till Arvid men får se om det blir så eller inte. Annars kanske jag måste spela in lite spanska och så, som jag ligger efter med. Ska rita på ett bildprojekt som ska vara klart ASAP i helgen också. Nästa vecka ska vi tydligen ha NO-prov så det ska jag nog börja plugga på på måndag eller tisdag tror jag. Ska även redovisa engelskafilmen då. (den jag klippte klart igår) Känns skönt att redovisa allt så man får undan det!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar