lördag 20 september 2014

Fredag, 20

Okej okej. Debatten är klar, jag har börjat med bildmappen. I helgen ska jag ta igen saker jag är sen med att lämna in och nästa vecka blir det plugg, redovisningar och prov. Ska även försöka dra in till stan ASAP, pga social abstinens. Behöver se människor.

Dagen idag har varit rätt vanlig. Var i skolan först, överlevde, sen drog jag hem, ritade och efter det åkte jag ut och träffade lite kompisar. Vi var runt lite men hamnade till sist hemma hos Isac där vi var en längre stund. Efter det drog vi ut lite snabbt och satte oss i hamnen men sen åkte jag hem. Åt då mat som andra skulle kräkas om de hörde att jag dränkte i BBQ-sås. Härligt. 

Nu ska jag snart gå och lägga mig för jag har djävulskt ont i ryggen av någon anledning. 
Håller väl på att bli gammal antar jag. Haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar