söndag 14 september 2014

Hamburgarfrossa

Hej! Nu har jag precis tryckt i mig 1,7 gigantiska hamburgare alldeles för fort och förbereder mig därför för matkoma. Innan jag plötsligt började trycka i mig fet mat och tacka alla gudar jag inte tror på för just det faktumet, hade jag en väldigt bra kväll. 
Jag är inte så gangster som jag ser ut. Lovar er.
Det var egentligen tänkt att jag skulle vara med Adam idag ju, men det blev knas på något sätt så jag sket i det. Spelade istället lite piano och gitarr och sen drog jag till William (B). Var där i stort sett hela kvällen tillsammans med honom, Willy, Kalle2, Benjamin, Isac, Stella och Alftred. Matte kom dit en stund också. Det var mysigt, vet inte hur jag ska förklara riktigt men det var en riktigt härlig kväll med gott sällskap helt enkelt! Skönt att jag inte blev sittandes hemma när planerna inte blev som de skulle också. 

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar