söndag 7 september 2014

Härligt folk

Jag tror att jag idag kommer gå och lägga mig mycket tidigare än någon dag den här veckan. Notera gärna att jag har gått i skolan hela veckan och att det idag är lördag. Sjukt hur skoltiderna påverkar en. 
Idag vaknade jag jättetidigt och gick upp, fixade mig och drog till Benjamin. Vi var ute med Willy, Isac, Alfred och William (B) ett tag. Vi snackade och åt godis mest, men det var trevligt. Lite senare gick vi och åt pizza och efter det åkte vi hem till Willy, där vi var resten av kvällen. Emil, Wille, Johanna och Hampus kom dit också, men jag gick rätt tidigt (runt elva) för jag skulle köra hem Benjamin, så jag träffade dem knappt.  

Det var en bra, mysig dag/kväll det här men nu är jag djävulskt trött.
Ska nog lägga mig alldeles strax. Måste bara reda ut en grej med en kompis först.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar