onsdag 17 september 2014

Hemma-dag

Hej på er! Jag har varit hemma idag för att friskna till lite, vilket jag gjort. Jätteskönt! Känner mig dock inte helt frisk än så jag ska gå till skolan imorgon och gå hem ifall jag inte orkar typ. Har rätt viktiga grejer att redovisa där imorgon nämligen. (So-debatt och spanska + ska få tillbaka ett förhör)

Idag har jag inte bara legat och slöat hemma, som ni kanske tror. Jag har förvisso sett The other woman, som jag tyckte var helt okej. (Mestadels pga skådisarna. Satan vad Nicki Minaj är snygg i den filmen!) Men jag har även pluggat glosor och klippt, textat och lagt in musik i vår engelskafilm. Jag har alltså gjort klart skiten, vilket tog många timmar. Men det är skönt att slippa tänka mer på den nu! 
Från filmen
Förutom ovanstående har dagen bestått av sms och telefonsamtal. 
Ja, lite fix och trix helt enkelt!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar