tisdag 9 september 2014

Just nu

Är lite tung i hjärtat, men det är okej. Jag måste vara det ikväll, men det är inget som hänt mig. Det rör sig endast om sympati. Tidigare denna afton har jag varit med Kalle2, Benjamin, Willy, Isac och William B en stund. Det var trevligare, men var inte där så länge. 

Vi gjorde inte så mycket heller, snackade mest, chillade i garaget. Haha, är ju en sann moppepojke nu. (JA, jag tänker i dessa ironiska sammanhang kalla mig själv moppepojke, pga att ordet "moppeflicka" låter fruktansvärt fult och dessutom aldrig används)

Resten av dagen var relativt vanlig förutom att våra retoriskt inkompetenta kommunpoliter talade inför eleverna med lika bristande intresse för frågorna som de själva verkade ha. Blev riktigt missnöjd när jag såg bra partier som jag håller med representeras på detta ovärdiga sätt. 

Imorgon blir det skolval och även en del plugg pga två läxförhör/test/skit på torsdag. 
Inte så skoj men det är svårt att komma undan. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar