lördag 27 september 2014

Septemberkalaset

Den här dagen har varit stressig och fullbokad. Det hela började med att jag försov mig typ en timme och fick dra till skolan utan frukost, kaffe, smink, i zombie-tillstånd. Hade en jävla koffeinabstinens hela dagen och gick därför runt med spränghuvudvärk och mådde svindåligt. 
Efter skolan drog jag hem och duschade och sedan åkte jag och familjen till min moster för att ha "Septemberkalaset". (ett årligt kalas för alla mina kusiner som fyller år i september, haha det blir smidigast så) Det var trevligt men jag hade planer för kvällen så jag hade lite bråttom iväg. Senare, när jag kommit hem, var jag med lite härligt folk och chillade bara. Mysigt! Det var först då jag varvade ner typ. 




 Har planer för morgondagen och hoppas att de blir av. Men mer om det då i så fall!
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar