söndag 21 september 2014

Kallt

FYFAN VAD KALLT DET ÄR. HAR VARIT UTE HELA KVÄLLEN OCH I PRINCIP FRUSIT IHJÄL, SEN KOMMER JAG HEM OCH FRYSER MINST LIKA MYCKET I EXAKT SAMMA KLÄDER.
VAD FAN HÄNDER!?

Ikväll har jag var med Benjamin och CO. Vi var ute, som sagt, chillade bara. Det var inte en jätterolig kväll för min del, det var sjukt kallt osv. Men var ju med härliga personer i alla fall så det var lugnt. Under förmiddagen var jag bara hemma, ritade på bildmappen som till min lättnad blev klar. Underbart! Emelie var här en stund förut också, höll mig sällskap medan jag målade. Trevligt trevligt. 

Imorgon ska jag försöka få tag i Hannes och Markus för att fixa en grej vi ligger efter med i spanskan. Måste även fixa en liknande grej individuellt. Efter det ska jag nog vara med Benjamin. Mys!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar