måndag 8 september 2014

Mopeder och politik

Tjo! Nu sitter jag och snapar med gulliga killar samt tittar ikapp kvällens avsnitt av PH. Ikväll har jag varit hos Isac med honom, Benjamin, William (B) och Willy. Trevligt trevligt. De fixade typ med sina moppar så jag var mest i vägen och lekte med olika hammare osv. De var mysigt i alla fall. Trevliga killar det där!

Imorgon blir det skola igen. Kommunpolitikerna ska komma och prata lite inför skolvalet på onsdag. Har gjort en vild gissning på hur resultatet av skolvalet kommer se ut på vår skola. Eftersom folk inte är insatta och därför lär rösta på det de hör mest och de de tycker är coolt, tror jag tyvärr att topp tre kommer se ut såhär: 
1. Sverigedemokraterna 
2. Socialdemokraterna 
3. Moderaterna. 
Socialdemokraterna skulle dock kunna hamna längre ner på listan pga att "sosse" flitigt används som skällsord numera. Det är sådant jag twittrar om så fingrarna blöder mina kära bloggläsare. Haha.

Puss! ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar