torsdag 11 september 2014

Myskväll

Tjo! Just nu kollar jag ikapp PH, har precis ätit och innan det var Benjamin här. Vi kollade på film och hade det allmänt mysigt typ. Ska nog ses i helgen också, så det blir trevligt. Tror jag är med honom för ofta nu, han kommer ju fan tröttna snart. Haha.
Hann inte blogga igår eftersom jag lade mig så tidigt. Kände mig sjuk så det fick bli så. Eftermiddagen var för jävla seg, skulle plugga på hemska glosor (och NO, men det struntade jag i) utan att ha fått en enda kopp kaffe under hela dagen. Det gick inte. Var helt död. Tragiskt. 

Imorgon blir det skola, sen ska jag vara med Gustav och jag måste även plugga lite. Tyvärr. Skulle ha varit klar med en grej i matten denna veckan som jag knappt börjat på. Segt men det är så det är!
Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar