tisdag 30 september 2014

Tragiken när man glömt tvätta håret

Det var måndag idag. En seg, vanlig jävla måndag. Först var jag i skolan, sen gick jag hem, pluggade och satt med gitarren och datorn samt åt hamburgare. Fabulöst och spännande liv man har... 

Imorgon ska jag vara med Benjamin. (det var därför jag pluggade idag) Annars har jag inget planerat för veckan direkt. Eller jo, ska till Varberg och kolla på ett kärnkraftverk (Ringhals) med klassen på fredag. Kanske skulle till stan med tjejerna någon dag också, men vi får se hur/när det blir. 

Puss! ♥

1 kommentar:

  1. Hej!
    Efter en lång tids uppehåll så har jag nu börjat blogga igen. Om du vill bli inspirerad av mode, inredning och resor så ska du kika in på min blogg. Jag hoppas att du vill följa med på min resa!

    Kramar

    SvaraRadera