söndag 19 oktober 2014

Annabelle

Nu ligger jag i vanlig ordning och skypar med Benjamin. Kom hem strax efter tolv efter en väldigt bra kväll.

Dagen började runt två, då Benjamin kom hit och väckte mig. Vi åt lite frukost och så och sen mötte vi upp Karl-Oscar för att åka in till stan. Där fixade vi lite grejer (bla livsviktig kaffe-slush) och sen drog vi till bion. 
Innan filmen träffade jag en ny vän som jag förevigt kommer minnas. - vakten. Han stöttade mig när de andra lämnat mig ensam (för att gå på toa) med allt godis. Vakten var en fin man. (Även när han med armarna i kors skrattade åt alla patetiska människor som satt och skrik-grät under filmen) Ska aldrig glömma honom.

Filmen (Annabelle, skräckfilm) var jättebra faktiskt. Kul! Det är inte ofta man kan säga så om en film. Vill inte spoila för mycket så skriver inte handlingen, men rekommenderar den starkt. 

Är riktigt nöjd med kvällen, allt har varit jättemysigt, trots skitmycket regn. 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar