tisdag 14 oktober 2014

Fryser

Hej hej! Nu har jag precis kollat ikapp dagens PH. Hade egentligen slutat kolla pga skittråkigt, men eftersom jag såg att Paow kom in igår satte jag mig och tittade på det avsnittet förut. Ikväll har jag varit med Benjamin. Vi träffade Isac, Kalle och Arvid en stund också. Trevligt trevligt! 

Var med Benjamin igår också, fast bara en liten stund på kvällen om jag inte minns fel. 
Haha, det blir så lätt att blanda ihop dagarna nu för tiden. Men men. 

Annars har det inte hänt så mycket än den här veckan. Imorgon ska jag stå i skolcaféet samt torka bord i bamba, extremt jävla rövtråkigt. Men det är bara att bita ihop och tugga i sig sin gratismacka med för mycket smör på. På eftermiddagen blir det plugg inför torsdag, som jag inte pallade idag. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar